Introductie

Vind jij het leuk om je bezig te houden met het mede coördineren en verwerken van campagne acties via ruwe data verwerking? Lees dan het volledige profiel!

Organisatie

De opdrachtgever is een dynamische professionele organisatie in de omgeving Den Haag. Om succesvol te blijven, bouwen ze constant aan een wendbare en weerbare organisatie. Die doen ze met collega’s die uitgedaagd en ondersteund worden het maximale uit hun talenten te halen.

Je maakt onderdeel uit van een maatschappelijk betrokken organisatie. De opdrachtgever heeft als doel Nederland gezond en gelukkig te maken. Dit doen ze door de opbrengst af te dragen aan de Nederlandse samenleving via het Ministerie van Financiën, aan de sport via NOC*NSF en aan 18 goede doelen.

Je komt te werken op de afdeling Marketing Customer Intelligence. Iedere functie is bij de organisatie een onmiskenbare schakel. Dat betekent dat jouw impact groot is en ze je ook de ruimte geven om jezelf en je functie verder te ontwikkelen.

Functie

Als Database Marketeer ben je verantwoordelijk voor het mede coördineren en verwerken van campagnes acties via ruwe data verwerking en in het CMT- systeem (IBM Campaign). Je signaleert dubbeltellingen in campagnes van de verschillende merken en maakt deze bespreekbaar met de merkenteams.

  • Maatwerkselecties realiseren voor marketingcampagnes;
  • Verwerken in invoeren van campagnedata en campagneprocesstappen zodat de gedefinieerde acties op het juiste moment uitgevoerd worden en te monitoren zijn;
  • Verkrijgen of opvragen van de benodigde van de benodigde informatie/data van campagnes bij de merkenteams en Marketing & Customer Intelligence;
  • Het adviseren van marketeers over te benaderen doelgroepen en inzet van kanalen;
  • Creëren van inzicht in klantsegmenten, hier kansen zien en proactief op acteren;
  • Evaluatie performance samen met stakeholders;
  • Aandragen van oplossingen zodat het mogelijk wordt gemaakt dat data tijdig en correct verwerkt wordt.

Functie eisen

  • HBO/ WO diploma;
  • Ervaring met campagnemanagement (systemen);
  • Ervaring met SQL databases;
  • Ervaring met SPSS.

Verder ben je informatiebeveiligingsbewust, je hebt een goed probleemoplossend vermogen, bent stressbestendig, hebt overtuigingskracht en werk accuraat. Je weet hoe complexe databases in elkaar zitten en kijkt met een technische en commerciële blik naar marketing. Je werkt het liefst projectmatig en je vindt het een uitdaging om het team elke dag weer een beetje beter te maken. Teambuilding en samenwerken vind je belangrijk en je draagt hier dan ook graag een steentje aan bij.

Aanbod

Je komt te werken op de afdeling Marketing Customer Intelligence. Iedere functie is een onmisbare schakel, waardoor jouw impact groot is. Het is een informele en dynamische omgeving waar je de ruimte krijgt om jezelf en de functie verder te ontwikkelen.

Sollicitatie

Vind jij het uitdagend om met complexe datasets te werken en wil je onderdeel uitmaken van een informele en dynamische organisatie? Dan ontvangen wij graag jouw profiel. Voor meer informatie en/of vragen kun je contact opnemen met Aline van der Steeg via 06 50 20 69 80 of recruitment@cmotions.nl.