Invicta

Introductie

Jouw volgende stap in data gedreven marketing!

Organisatie

Invicta is al meer dan 10 jaar sparringpartner voor alle organisaties die meer rendement uit hun (klant)data willen halen. Zij helpen antwoord te geven op de vraag welke klant, op welk moment, met welk aanbod en via welk kanaal benaderd moet worden. Met als doel om de klant zo efficiënt mogelijk in waarde te vergroten of juist langer te behouden. Zij bieden ook de handvatten om dit echt in de praktijk te brengen. Handvatten voor IT, marketing, data science, sales en communicatie. Afdelingen dienen elkaar te versterken, de klant staat centraal.

Als koploper in nieuwe technologie heeft Invicta de software “Invenna” ontwikkeld. Een modern Customer Data, Insights & Automation Platform. Zij geloven in connectivity en faciliteren hun klanten, met veel succes, in het best-of-breed gebruiken van uiteenlopende oplossingen voor hun marketing uitdagingen. Invenna vormt daarbij het hart en voert de regie over alle datastromen en campagnes.

Functie

Je bent leergierig, enthousiast en oplossingsgericht. Je bent in staat om de verbinding te zoeken en te zien tussen on- en offline data en je bent op de hoogte van de toepassingsmogelijkheden van Marketing Automation Platforms. Je bent een serieuze gesprekspartner voor klanten en je collega’s en je houdt je vakkennis up-to-date. Je bent een zelfsturende persoonlijkheid en wacht niet af. Kennis en middelen staan tot je beschikking, maar er wordt wel verwacht dat je deze zelf pakt. Uiteraard word je hierbij geholpen.

Invicta werkt voor toonaangevende merken in Nederland en binnenkort ook daarbuiten. Op dit moment werkt Invicta voor klanten als het Rode Kruis, Robeco, TMG/ Mediahuis, Vivat, KWF Kankerbestrijding, Euromaster, KRO-NCRV en vele anderen. Het werkgebied van de Consultant Marketing Intelligence is primair in Nederland, maar mogelijk ook internationaal.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van data, digital en/ of analytics;
  • Je hebt een HBO/WO opleiding afgerond;
  • Je bent klantgericht en hebt affiniteit met moderne en technische oplossingen op het gebied van data en digitale marketing;
  • Termen als ETL, REST, XML, JSON, Customer Journey, R, of Facebook Audiences schrikken je niet af – zonder dat je deze persé allemaal hoeft te beheersen, al is dat wel een pré.
  • Je beschikt over adviesvaardigheden.

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden zijn in ruime mate marktconform. En je krijgt de mogelijkheid om in het snel veranderende MarTech landschap bij een innovatieve speler aan boord te stappen, waardoor je snel veel gaat leren. Het kantoor van Invicta staat op een prachtige locatie aan het IJ in Amsterdam, waar het heerlijk borrelen is als het werk gedaan is!

Sollicitatie

Solliciteer naar deze functie door je CV te sturen naar recruitment@cmotions.nl of door contact op te nemen met Elmira van der Schee via +31 (0)33 743 00 00. We maken graag kennis met je.