Introductie

Wil jij zorgen voor de beste online service?

Organisatie

Voor alles rondom (digitale) creativiteit, technologie en data ben je bij Valtech aan het juiste adres. Valtech heeft ‘transform by doing’ hoog in het vaandel hebben staan. Dat houdt in dat ze continu gebruikmaken van de inzichten die ze opdoen, om te ontdekken wat eindgebruikers nodig hebben nog vóór zij dat zelf beseffen. Ze analyseren, implementeren en optimaliseren de complete klantreis, met als doel unieke ervaringen te creëren die het dagelijks leven een stukje makkelijker maken.

Functie

Als service manager ben je om te beginnen bezig met het perfecte platform bedenken en bouwen. Het vervolgens goed laten performen, onderhouden en klaarzetten voor de opdrachtgevers is een heel ander spel. Je bent verantwoordelijk voor de continuïteit van platformen met applicaties, websites en webshops, maar er wordt ook van je verwacht dat je samen met de opdrachtgevers en collega’s vooruit kijkt – hoe kan het beter, sneller en veiliger met behoud van stabiliteit. Je werkt daarin nauw samen met designers, marketeers, engineers, projectmanagers én opdrachtgevers.

In jouw rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Financieel management van beheercontracten;
  • Beheer van contract en SLA;
  • Procesbeheer;
  • Incident management;
  • Proactief beheer;
  • Lifecycle management;
  • Projecten als stakeholder;
  • Intensief klantcontact, niet alleen bij incidenten;
  • Presales trajecten;
  • Monitoring en rapportages;
  • SLA’s;
  • Optimalisatie managed services processen.

Valtech zoekt een service manager met doorzettingsvermogen en goede communicatieve- en klantcontactvaardigheden. Je bent analytisch en creatief. Je hebt passie voor online, affiniteit met techniek en interesse in marketing en design. Je kent ITIL, maar hebt een DevOps mindset. Je bent bekend met de bureauwereld, maar hebt ook ondervonden hoe grote corporaties werken. Samen met jouw collega’s maak je de opdrachtgevers nog succesvoller!

Functie eisen

  • Een relevante afgeronde HBO of WO opleiding;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen de online branche of DevOps/Beheer/Service omgeving;
  • Ervaring met het opstellen van SLA’s en beheercontracten en hoe je dat financieel en operationeel waar maakt;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van en ervaring met ITIL, ASL en/of BiSL, continuous delivery en continuous integration;
  • Ervaring met eCommerce en multisite platformen;
  • Aanvullende ervaring aan de klantzijde bij een organisatie met veel online activiteiten is een pre. Dit geldt ook voor ervaring met cloud-oplossingen (AWS/Azure) en Linux-omgevingen en het werken met off / near shored teams.

Je werkt veel samen met opdrachtgevers, daarom ben je soms op kantoor en soms op locatie bij de opdrachtgevers.

Aanbod

Jouw prestaties bepalen jouw carrière en jouw salaris(ontwikkeling). Valtech bied je technisch uitdagende en vernieuwende projecten bij een vooraanstaand digitaal bureau met interessante opdrachtgevers. Ze willen blijven innoveren en bieden je dan ook alle ruimte voor creativiteit en eigen initiatief. Je kan als service manager bij Valtech dan ook echt het verschil maken.

Daarnaast bieden ze je:

  • een fijne werksfeer met leuke mensen;
  • verantwoordelijkheid om je werktijden flexibel in te delen: omdat werken, leren en privé steeds meer door elkaar heen lopen;
  • de ruimte om te experimenteren met innovatieve ideeën binnen Valtech Labs;
  • opleidingsmogelijkheden binnen de Valtech Academy, een opleidingsinstituut waar je opleidingen, trainingen en masterclasses kunt volgen.


Sollicitatie

Solliciteer naar deze functie door je CV te sturen naar recruitment@cmotions.nl of door contact op te nemen met Elmira van der Schee via +31 (0)33 743 00 00. We maken graag kennis met je!